donderdag 9 juni 2022

Veel gestelde vragen

Wat kost het?
Natuurlijk is dat de eerste vraag. Een maaltijd in de vorm van shake of muesli kost €2 per portie als je in het programma zit. Maar je begint bij het begin. Het starterpakket kost €279. Hierin zit alles wat je nodig heb om de eerste maand te starten. Shakes / müsli, mineralen, vitaminen, aloe vera, omega 3 capsules, een shaker en een meetlint om je successen te meten. Dit is inclusief persoonlijke begeleiding! 

Na de bestelling van het startpakket krijg je direct 20% korting op alle producten van HC die je nodig hebt. Hoeveel je kwijt bent hangt ervan af hoeveel maaltijden je vervangt door HC producten. Je kunt rekenen met ongeveer €2 per shake maaltijd. De mineralen, vitaminen en aloe vera kosten ongeveer €3.- per dag. 

Onder aan de streep ben ik persoonlijk niet duurder uit dan voordat ik begon met HC. Ik lunchte veel op de zaak. En ik kocht regelmatig snoep en chips enzo. In de supermarkt maar ook tussendoor. Of een broodje bij een tankstation. Dat bespaar ik nu allemaal. Daarbij wilde ik ook echt iets aan mijn gezondheid doen.

‘Ben’ jij HC? Of werk je voor ze?

Nee. ik ben klant van HC. Als jij meedoet met het programma word je ook klant van HC zelf (het bedrijf dat het verkoopt heet Xaxx). Ik begeleid je als ervaringsdeskundige. Ik krijg daarvoor korting op de producten die ik bestel. Ik ken de eigenaars Fernando en Nina en kan bij hen terecht als je vragen hebt die ik niet kan beantwoorden. Via deze link kun je alvast even op de (Duitse) site kijken. De Nederlandse site is nog in de maak: www.xaxx.eu/?partner=39342. Onder Nutrition staat het starterpakket.

Mag ik geen koolhydraten meer?

Natuurlijk wel. We gaan koolhydraatarm eten, niet koolhydraat vrij. Het moet wel leuk blijven. Ik help je met recepten en inspiratie om heerlijk te eten. Het moet niet voelen als een dieet of als een straf. Lekker eten is belangrijk om het vol te kunnen houden. Nu ik op gewicht ben, kan ik mezelf voldoende permitteren. Kijk mijn TikTok video’s maar. ;-) 

Moet ik altijd aan de shakes blijven?
Nee, ik merk zelf dat ik af en toe shakes blijf nemen omdat ze lekker zijn (zeker die met pina colada en bosbessensmaak) en makkelijk mee te nemen naar werk bijvoorbeeld. Maar als je op gewicht bent, kun je zelf je balans gaan zoeken.

Hoe streng is het programma?
Dat is jouw beslissing. Als je snel wilt afvallen, moet je wat strenger zijn. Heb je de tijd, dan ben je wat minder streng.

Mag ik soms wel cheaten?
Jazeker. Af en toe een cheat weekend moet kunnen. Ook hier geldt: jij bepaalt hoe snel je wilt afvallen. Jij moet het vol kunnen houden.

Waaruit bestaat de begeleiding?
Ik doe een persoonlijke intake met je om je doelen te bespreken. Als je besluit mee te doen, kun je me de eerste maand met al je vragen bereiken via WhatsApp of telefonisch. Er is een WhatsApp groep met deelnemers waar je ervaringen en recepten kunt delen en elkaar om raad kunt vragen.

Ik heb diabetes. Kan ik het HC programma volgen?
Ja, dat kan. :-)

Ik ben allergisch voor gluten. Kan ik meedoen?
In de producten zitten geen ingrediënten met gluten. Maar er kan contaminatie in de productielocatie plaatsvinden waardoor er sporen terug te vinden zijn. 

Kan ik meedoen met jou als begeleider?
Ik begeleid mensen in kleine groepjes om het persoonlijk te houden. Wil je ook meedoen? Mail me dan op sanderhaas@outlook.com en we kijken wanneer er plek is.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.