woensdag 8 juni 2022

Ervaringen van anderen

Ik begeleid nu dus sinds een tijdje mensen die ook gezonder willen leven en/of willen afvallen. Hier zijn een paar van hun ervaringen.


Kitty

'Het HC Programma heeft er voor mij voor gezorgd dat ik me lichamelijk een stuk beter voel.

Geen opgeblazen gevoel meer, meer energie en veel stabieler gedurende de dag.

Het in een gestaag tempo afvallen is dan natuurlijk mooi meegenomen.'


Stefan

'Ik heb héél wat dieetprogramma's gevolgd, waarbij het super snel ging. Ik raakte in 1 week 6 kilo kwijt, maar had altijd het idee dat ik aan het "lijnen" was en had zeer vaak honger en een sugarcrave! Dit hield ik niet lang vol en viel snel terug in mijn oude gewoontes.

Bij het mogen deelnemen aan het HC programma is mijn vooroordeel van het "lijnen" weggenomen.

Ik ben niet aan het lijnen/diëten! Nee, ik eet alleen anders/bewust (en soms ook lekkerder) Ik ervaar dit traject als gemakkelijk, motiverend én verrijkend. Met de persoonlijke begeleiding én de motiverende deelgenoten is het mij nog nooit zo gemakkelijk verlopen.

Elke vrijdag eet ik nog steeds standaard 2 gehaktstaven met mayo, das traditie! En nog val ik elke week tussen de 500 gram en 1,2 kilo af😱. Dus... cheaten kan en mag af en toe. Ik doe het op mijn eigen tempo. Afgelopen 10 weken ben ik 14,7 kilo afgevallen en heb mijn doel gezet op -25 kilo.

Het vele water drinken (3 à 4 liter per dag) vond ik erg lastig en de wc pot en ik waren beste vrienden. Maar nú haal ik het gemakkelijk en ben ik er aangewend.

De shakes zijn écht heel goed. Ik ben fan van de chocolade! Dit is de lekkerste chocolade smaak die je in shake vorm kan krijgen.

Voor een ieder die overweegt deel te nemen.... DOEN! En veel plezier.'



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.