maandag 13 juni 2022

Mijn verhaal

 Ik ben Sander.  Geboren in.....moet dit echt..... ok.....1978. 

Mijn hele leven heb ik al geworsteld met mijn gewicht. Nou ja.... geworsteld....geen trauma's ofzo hoor. Maar ik was altijd al te dik. Soms dik, soms te dik en soms veel te dik. Ik kan Corona de schuld geven.....maar dat zou niet helemaal eerlijk zijn.

Maar in de Corona tijd kwam wel (weer) het punt dat ik het zat was. Mijn beste vriend raadde me het HC programma aan. Maar ik heb mijn hele leven gezegd dat ik niet aan de shakes en vitamines ga. Ik vond dat flauwekul. Ik wilde het gewoon op eigen kracht. Maar met 43 jaar werd dat steeds moeilijker. Mijn niet al te sterke ruggengraat als het gaat om lekker eten hielp ook niet erg. :-)

Maar die vriend van mij behaalde geweldige resultaten. Hij is net zo'n levensgenieter als ik. En hij viel zo maar 30 kilo af. Terwijl hij nog steeds van het leven genoot. En zijn hele gezin deed mee. Daar werkte het ook.

Dus heb ik het ook maar geprobeerd. En het werkte ook bij mij. Ik viel af en kon mijn gewicht zonder al te veel moeite vasthouden. En tussendoor heb ik gewoon mijn feestjes gevierd en mijn cocktails gedronken. 

Kortom: Sander is grote blij.

Daarom heb ik besloten zelf ook mensen te gaan begeleiden. Want ik heb gemerkt dat samen dit traject ingaan, geweldig werkt. Je hebt steun aan elkaar en kan elkaar helpen met lekkere recepten of een hart onder de riem als dat even nodig is.

Interesse gewekt? Lees dan hier wat HC is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.