dinsdag 14 juni 2022

Gewicht eindelijk onder controle

Hoi, welkom op mijn blog. 

Even een korte introductie: Ik heb mijn hele leven al geworsteld met mijn gewicht en het lukte me nooit om af te vallen en ook op gewicht te blijven. Iedere keer jojo-de ik weer terug. Tot nu dus. :-)

Het HC programma heeft me geholpen af te vallen en op gewicht te blijven. Dit blog vertelt over mijn ervaringen.

Let op! Dit is geen 'ik beloof je dat je een fitboy/girl wordt zonder moeite'. Dat kan niet, dat bestaat niet. Je moet er iets voor doen. En ik heb nooit een fitboy willen worden. Ik wilde lekkerder in mijn vel zitten en me beter voelen. Voor mij is HC het programma dat werkt. Misschien is dat voor jou ook wel zo. 

Omdat het voor mij werkt, heb ik besloten ook mensen persoonlijk te gaan begeleiden.

Per onderwerp heb ik een blog geschreven.

Wil je na het lezen meedoen? Mail me op sanderhaas@outlook.com en samen gaan we ervoor!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.