vrijdag 10 juni 2022

HC deel 3: De begeleiding

De begeleiding binnen dit hele traject was voor mij heel belangrijk. Mijn beste vriend, die dus al flink was afgevallen, was mijn persoonlijke begeleider. Zo werkt HC. Geen sportschool / gezondheidsmaniak die je begeleidt, maar iemand die het zelf heeft ervaren. Iemand die zelf weet hoe het is om te worstelen met je gewicht. Iemand die weet dat je niet 6 keer in de week naar de sportschool gaat en dat je af en toe even moet kunnen zondigen.

Daarnaast is er een appgroepje met mensen die ook in het programma zitten. Daar deel je iedere week je successen. Dat stimuleert enorm. Maar ook als je er even doorheen zit kun je elkaar daar een hart onder de riem steken. Of gewoon lekkere recepten uitwisselen. En natuurlijk kun je daar al je vragen stellen.

Nu doe ik dus zelf ook die begeleiding. Ik ben blij met het concept en vind het leuk andere mensen ook te helpen. Je betaalt me hier niet voor. Ik krijg vanuit HC korting op mijn eigen producten als andere mensen mee gaan doen.

Ik begeleid mensen in een klein groepje zodat ik tijd heb voor iedereen. In een kleiner groepje leer je elkaar ook een beetje kennen. 

De appgroep is echt tof. Er gebeurt van alles en mensen helpen elkaar ook als ik er even niet ben.

Wil je meedoen? Mail me dan op sanderhaas@outlook.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.